Med russin

Igår gick vi för att möta P när han slutade jobbet, men vi var lite tidiga så vi gick fram och tillbaka på en grusstig för att Robin skulle fortsätta sova =) Det blev iaf ca 1 timmes promenad(samma väg som jag gick härromdagen), riktigt skönt att bara ut och gå och lyssna på musik. Invigde även mössan igår, tycker inte att jag passar i mössa men jag tyckte att det var lite kallt ute ( -8 grader) så den fick på. Köpte den förra året, men då använde jag den inte, som sagt tycker ju inte att jag passar i det, men är det kallt så är det.

Köpte en ljusslinga igår också, så nu sitter den på baksidan. Blev riktigt bra! Det är ju så mörkt på baksidan annars, så bra att man kan se något där nu. Plus att man vill ha det lite juligt ute också =)

Fick en till känsla för någon dag sen. Min syster som bor i USA ska ju ha barn ( BF 25 Dec), men jag tror INTE att det kommer dröja alltför länge innan bebisen kommer. Hon trodde tydligen på den 14 själv, men jag tror nog att den kommer ännu tidigare =) Återstår att se...

Nu är det bestämmt att dom kommer och sätter in fönstrena på fredag, men vad sjutton ska jag och Robin göra under tiden? Dom visste inte ens om dom skulle bli klara på fredag! Inte så kul att sitta inne i sovrummen x antal timmar. Kanske åker vi upp till mamma och dom om Nathalie är frisk då... Känner inte riktigt för en 4-5 timmars promenad heller ;D


Nu ska jag ta lite julvört( MED russin). Gott gotti gott gott =)



TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

2 olika, ett vanligt och ett med äpplen. Kommer från mosboken men jag kan maila recepten till dig om du vill. Andra recept du vill ha till Robin?



Kram

2009-12-03 @ 15:59:11 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: