Konstigt!

Godmorgon!

Inatt var en bra natt för Robin iaf, nice ;) Han vaknade första gången runt 00:30,00:45 sen sov han ända till 5 innan han ville ha mat igen(hörde att han var vaken vid 3:15 också, men han gnällde inte alls så han fick ligga där och göra vad han nu gjorde och så somnade han om tillslut, fast det var nog jag som somnade först), sen vaknade han för dagen vid 6, men vi låg kvar och möööös lite till 6:45 :)

Det bara snöar och snöar, P har varit ute och skottat minst 6 gånger sen det började för någon dag sen och nu är det -8 grader, ändå snöar det nu också... Helt crazy!

Idag händer det nog inte så mycket. P´s mamma ska tydligen hit idag igen för att hjälpa till med julskinkan vi köpte(det var visst inte bara att griljera(?) den). Hon var här igår också och åt lite mat och diskade åt oss(som hon brukar göra när hon äter här), skönt för då slipper jag göra det IDAG iaf :)

Robin sover ju i sin egen säng nu när han sover på dagarna, men han KAN INTE somna där. Antingen somnar han vid bröstet eller så får jag söva honom i vagnen och lägga över honom till sängen(han vaknar till lite, men somnar snabbt om) och nu dom senaste gångerna så ligger han och ler åt mig när jag kommer in i rummet när han vaknat. Då blir man ju sååå glad =) Smälter man inte då, är man konstig! :)


Nu ska grabben få lite frukost!


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: