Inatt igen

Japp, rådjuret låg där på samma plats inatt igen och den här gången fick P också se den. Hur vet man om det är en hona eller hane?
Jag har också kommit på att det inte är en bra idé att amma Robin samma tid som P går upp, för Robin vaknar ju till av alarmet och sen tar det ett tag innan han somnar om, jag passade på att byta blöja på honom för att kolla om han skulle sova lite längre. Men tji fick jag. Inte sov han längre heller, iofs var blöjan ganska väl fylld ändå så det är ju förståligt...

Jaha, jag pratade med DC:n igår iaf. Han trodde att det skulle gå, det jag ville. OK jag kanske ska berätta vad som hände på mötet i torsdags? Min affär som jag jobbar i ska stängas till sista Dec. och jag har jobbat där längst av alla i båda butikerna(ok det är jag och 1 till som funnits där sen länge tillbaka) så dom måste ju egentligen hitta ett annat jobb åt mig. Iaf började DC prata om mina dåliga axlar som jag hat problem med och så tycker dom att jag jobbar "för segt". Men enligt dom så jobbar ingen i rätt tempo( tex var det en som fick höra : "Du får se till att gå fortare då"), va sjutton, ska man SPRINGA fram i butiken eller? Så han trodde inte att jag (mina axlar)skulle orka med tempot i den andra butiken, så istället vill dom ge den tjänsten till någon annan som dom tror fixar det. Mig vill dom ge lite pengar för att avstå från min plats på LAS listan. Men om jag skulle ta dom pengarna skulle min A-kassa påverkas, inte så bra alltså om jag inte skulle hitta något annat jobb. Men eftersom summan var min lön i 6 månader så frågade jag om jag kunde få pengarna utbetalda varje månad som lön istället för en klumpsumma, från det att jag skulle kommit tillbaka till jobbet och sen 6 månader framåt. Som sagt så trodde han inte att det skulle bli något problem, men han skulle höra av sig. När, vet jag inte.
Nu vet du iaf hur det står till med det...




TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

tack för tipsen=)

2009-12-01 @ 08:22:40 / URL: http://emmadendar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahahah jag skulle vilja SE JON jobba att par veckor i butiken få se hur fort han skulle gå och hur glad han skulle vara, som alltid ser så jävla sur ut.......Jag blir så JÄVLA arg när dom uttrycker sig på det där viset. Hoppas att det löser sig och att du hittar ett bra jobb där dom respekterar sina medarbetare......Själv får jag väl stå ut ett tag till......! ♥

2009-12-01 @ 08:53:14 / URL: http://jemmas.blogg.se/
Postat av: Carolina

I dagens lucka i min julkalender kan man vinna gosiga Bellio-tofflor från Ecoloco, kika gärna in och var med! ;)

2009-12-01 @ 10:45:17 / URL: http://carolina1979.se
Postat av: Em =)

det lönar sig att sätta hårt mot hårt =) Puss

2009-12-01 @ 16:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: