Gladiator-skräckis?

Hej!

Idag har vi flängt runt. Först åkte vi till Bergnils och köpte 2 julstjärnor(visar bild sen) sen åkte vi upp till Puttbo för att hämta vagnen som blev kvar där igår för att den inte fick plats i bilen. Sen till Ica maxi och sist till P's mamma, hon skulle göra PALT åt oss idag =D

Vi var ju till mamma igår för dom skulle sätta in fönsterna och som jag skrev förrut ville vi inte vara i sovrummet tills dom var klara. När jag hade klivit av sista bussen så ringde jag upp mamma för att kolla om hon skulle komma och möta mig, men tydligen låg hon och sov då HAHA Men hon vaknade visst av att jag ringde så hon hann möta upp mig innan jag kom fram. Men backen jag fick gå i, var inte att leka med. USCH, inte blev det bättre av att det snöade massor heller... Idag är det mesta borta.

Kollade på film igår kväll också. Paranormal Activity blev det, jag är inte mycket för skräckisar för jag skrämmer bara upp mig själv efteråt, inte var det annorlunda igår. Men den var riktigt läskig imellanåt, det ska ju skräckisar vara. P är och letar efter en annan skräckis nere i källaren nu, men nu kom han upp med Gladiator istället=) Bra, jag klagar inte HEHE

Nu är det chips och dipp tajm =)


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: