Robins första

Hej hej :)

Nu sitter jag själv här och lyssnar på hur det blåser. Shit, det är ju inte lite heller. Nästan storm...

Idag såg jag att Robins första tand är pågång, vanligast är väl att första tanden kommer i nedre tandraden, men nej, inte hos Robin heller. Den är uppe :) Man ska ju inte vara som alla andra. Får se när den bryter igenom, ser egentligen ut som en blåsa just nu.

Så, Robins första julafton igår. Det gick bara bra, men som vanligt så tyckte han att pappret och snörerna var det roligaste. Billig i drift iaf ;D

 
 
 
(HAHA syns det att han tyckte det var jobbigt att öppna alla klapparna?)
Klicka på bilderna för att få dom större.

Idag prov åkte Robin sin pulka som han fick av oss, bara här i trädgården, men jag tror inte att han skulle uppskatta att åka 100km/h neråt i någon backe det här året ;D Men han satt där iaf och kikade, då och då stack han ner overall ärmen ner i snön HAHA Han verkade ju inte avsky det iaf... Ska ut imorgon igen när P kommit hem. Sen kommer hans bror med familj hit, vet inte hur många dagar dom ska stanna, men det är iaf här dom ska bo. P rensade ur gästrummet där vi haft alla arbetsgrejer, vi tror inte att dom vill sova nere i källaren där det är ca 18,19 grader när dom är vana med 25,26 grader hemma... Det blir ju iaf trevligt för P att få lite sällskap på kvällen eftersom jag brukar gå och lägga mig några timmar innan honom.

Igår fick jag förresten gamla kort på mig från när jag var bebis och fram till jag var 10 år kanske som pappa fixat från diabilder till skiva. Det syns att jag är Robins mamma iaf kan jag ju säga, alla i P´s släkt säger att Robin är så lik P när han var liten, men han var riktigt lik mig också. Betyder det att jag och P var lika varandra när vi var små? ;D Jag ska sätta in bilderna här i datorn så ska jag visa...

TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: