Det känns bra...

God morgon God morgon!

DC:n ringde igår faktiskt. Han sa att det blev godkänt! Men han skulle ringa med mer info på fredag(möte med facket igen på torsdag) och så måste vi skriva på lite papper. Känns faktiskt RIKTIGT bra att jag vet att jag inte kommer att jobba där längre och att jag kan vara hemma 1 år till om jag skulle vilja det =D
Vi väntar nu på att fönstrena ska fixas så det inte blåser in här hemma och så kommer det någon på torsdag för att sätta upp parabolen. Vi har precis bytt tv leverantör från Boxer till Canal Digital, för mig var det inte SÅ viktigt, men P vill (konstigt nog) ha sport att kolla på och Boxer hade inte det han ville ha. Vi får betala ca 80 kronor mer i månaden, men då får vi ganska många mer kanaler(kommer inte ihåg exakt hur många, lyssnade visst inte så noga HAHAHAHA)

Det blev en liten promenad igår på ca 1 timme, riktigt skönt att komma ut och inte var det för kallt heller. Det som var lite trist var att det var så mörkt, dum som jag var passade jag inte på under dagen när det tillochmed var SOL ute, nää jag väntade ända till klockan 16:00. Robin sov iaf nästan hela tiden, fick väcka honom när vi kom hem så han skulle somna vid läggdax...

Nu ska jag ta att fixa ordning lite varm obóy, så jag blir lite varm i kroppen =) Det skadar ju inte att det är gott också ;D

TJING TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att det ordnat sig med jobbet och vilket lyx att ha möjligheten att vara hemma lite extra länge med Robin!



Kram

2009-12-02 @ 16:14:07 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: