Den är tillbaka =)

Godmorgon!

Inatt var den tillbaka, rådjuret. Den har inte varit här sen snön kom, men nu är snön borta och rådjuret är tillbaka =)

Robin har blivit ganska bra på att sova på natten nu. Natten till igår vaknade han 3 och 6 för mat och så gick vi upp 7:15. Inatt vaknade han 12 och 4 och vi gick upp 6:30. Tidigare vaknade han ju minst 3 gånger! Skönt, bara hoppas på att det håller sig såhär =) Men igår var vi och handlade när han brukar sova (14:30), han somnade i bilen ca 5 min och sen när jag skulle lägga över honom i sängen så vaknade han(självklart) och ville INTE sova, dvs att han sov 5 min från 12:07 till 19:00. Men så somnade han vid bröstet när jag skulle natta honom också, inte så konstigt...

Han har även blivit en hejjare på att sitta själv. Igår satt han på gymmet, alldeles själv(jag satt bakom) i ca 5 min utan att han ramlade ner. Tror även att han tycker att det är roligare att sitta än att ligga ner nu för tiden. Kan ju vara för att det är lite "nytt".

Inatt drömde jag en riktigt ledsam dröm, det handlade om Robin men jag tänker inte säga vad som hände. Det kan ni säkert förstå, jag vill bara inte skriva det. Det var säkert för jag kollade på Våra Bästa År igår och där har ena sonen till en familj .... Men jag trodde att jag skulle gå sönder, var så jäkla ledsen(SÅKLART). Men nu ska jag inte tänka på den drömmen nå mer. Blir ju bara ledsen då...

Det har tagit ett bra tag att skriva detta då lillgrabben bara vill att man ska ta handen vid hans mun och göra som indianerna, han älskar tydligen det ljudet när han bara säger aaaaaaaaaaa, och det låter ju lite roligare när man rör handen fram och tillbaka =)


Nu → frukost


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Världen förändras när de kan sitta!

kram

2009-12-08 @ 08:36:01 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: