visning av blåbär?

Nu är vi hemma igen för denna gång... Kom hem runt 3 igår och sen vid 4 var jag på en lingon&blåbär visning, fanns mycket fint men det blev ingen handling av mig just då. Har rätt så mycket kläder till Robin just nu.
På lördagen var det ju storkalas för morbror med massa släkt som det var längesen man träffade. Mormors syster(en av dom) var där, hon var så lik henne så det var nästan lite läskigt(mormor gick ju tyvärr bort '03). God mat var det också men det tyckte inte födelsedagsbarnet tydligen HAHA.
Robin vaknade ju ganska mycket tidigare än alla andra som också sov över så både på lördagen och söndagen tog jag, Robin och P en promenad på ca 1 timme( på söndagen var även systersonen Jesper med). Sen när vi kom tillbaka var det frukost, jag tror inte att frukosten har smakat så gott förrut! Så man kanske ska ta en långpromenad varje dag innan frukost? Eller nej, det kommer jag inte att orka, speciellt inte när man måste gå "själv"...

1 dag kvar till nyckel hämtning! Vi åkte förbi huset igår, men dom har inte klippt gräsmattan på jag vet inte hur länge. Måste dom inte göra det?? Det är väl meningen att dom ska underhålla huset innan vi får nyckeln? Kul att göra det det första man gör...


Nu, kolla runt lite sen kanske sova lite...


TJING!  ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt med Norrtälje, vad avis jag blir =) Gud vad ni måste längta efter nyckeln, det känns som en evighet att vänta. Tyvärr får ni nog börja klippa gräset speciellt om dom redan har flyttat ut allt så har dom nog ingen tanke på att klippa det något mer. Men det roliga får ju ni göra nu! =) Vi har inte klippt våran på 3 veckor så det ser lagom roligt ut....Du måste lägga ut lite bilder på huset så fort som möjligt är nyfiken ju. =)

2009-08-31 @ 09:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: