Putteboa =)

Igår var jag och Robin ner på stan och fikade med Sara och Emma =) Tack för den trevliga stunden!

Efter det bar det av mot Putteboa igen för kalas. Det bjöds på tacos, men Robin ville inte sova under dom nästan 2 timmarna jag var på stan och inte ville han sova när vi var där uppe heller. Så jag fick nästan kasta i mig maten(nää inte riktigt) för att sen åka hem så han fick sova. Han somnar ju alltid i bilen och igår tror jag vi hann åka 1 meter innan han slog igen ögonen och sov... Sen när vi kom hem och han började vakna så la jag honom hos mig och så somnade han om. Där låg han tills att klockan var 20:00 och jag tänkte att det var lika bra att natta honom istället, men när jag lagt ner honom där, vaknade han till varje gång nappen åkte ur(när han spottade ur den) och började gnälla. Det var inte förrän vi gick och la oss lite efter 22 som han sov bra. Men då vaknade han runt 00 och ville ha mat, och sen igen vid 02 för påfyllning av magen =) Sen tror jag att jag tog upp honom runt 4 också (kommer inte ihåg om jag gav han mat), var så himla trött så jag kommer inte ihåg så mycket om vad som hände inatt. Det jag vet var att när jag vaknade runt 6.30 så låg han hos mig iaf HAHA.
Vaknade av att han gnessade så jag la ner honom bredvid mig istället så vi låg och mös lite så istället. Får alltid ett riktigt stort leende av honom på morgonen, en riktigt bra start på dagen!
Ska tillbaka till Puttbo idag igen eftersom vi inte fick någon tårta igår och är det kalas så ska man ju äta tårta, men vi får ta det dagen efter istället. Tårta blir det nog imorgon också då älsklingen fyller år!

Tjing! ♥


Kommentarer
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

tårta gillar vi

allt brA?

2009-08-20 @ 10:47:04 / URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: