USA

Nu var det ett tag sen jag skrev här igen. Det har inte hänt nå kul heller. Syster med familj har åkt tillbaka till USA och varma Florida( tror att dom kom fram runt 6 imorse), riktigt tråkigt! Tillochmed han sa att det kändes extra tomt iår. Den här sommaren har vi nog träffat dom oftare än annars... Det skulle vara så himla kul att åka dit, men speciellt nu när vi köpt hus så lär det ju dröja, tyvärr!
Jag fick iaf en tidig födelsedags present av Elicia: GODIS!  TACK TACK! Den sorten finns ju inte här i Sverige, så himla gott! Påsen kommer gå åt i helgen( Hur har jag kunnat hålla mig från att inte ens smaka lite?) vill jag lova=) Tänkte knäppa kort och visa hur godiset ser ut men den bärbara datorn funkar ju fortfarande inte så jag sitter vid den andra med tv:n som skärm. Lite jobbigt att kolla på en 50 tummare när man surfar så det blir inte lika mycket som annars, men det kanske bara är bra? Folk som går förbi utanför ser ju vad vi kollar på, måste se kul ut när dom ser internet... =)

Nu tror jag att lill Robin vill ha lite mat och så ska han få sova lite, börjar se lite trött ut!

TJING!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: