Tillbaka!

Kom ju tillbaka hem från Linköping igår. Bilresan med Robin gick hur bra som helst! Resan ner så började han vakna till när vi var nästan i Örebro så vi stannade där för att äta på McDonalds, Robin fick lite mat och en rygg sträckare. Det är ju inte så bra  för bebisars ryggar om dom sitter i bilstolen för länge. Sen när vi började åka igen så somnade han om och sov resten av vägen, när vi kom fram så försvann Robin från min famn till P's brors frus famn. Nästan så jag inte trodde att han skulle komma tillbaka =)
På lördagen när dom skulle fixa garaget så tog jag(vi) en promenad på 30 min kanske(ett av barnen ville vara med och han skulle vara hemma inom 1 timme), sen när vi kom tillbaka blev det RIKTIGT segt. Hade inget att göra! Barnen satt och kollade på en massa barnkanaler(inte nå roliga program heller). Usch, den lördagen kändes som 4 stycken lördagar. Tiden gick så himla segt!
Resan hem igår gick också perfekt, när vi var i Örebro så sov prinsen fortfarande så vi fortsatte en bit. När dom andra gick in till macken för att köpa korv med bröd så väckte jag lillen för att ge han lite mat, tror inte att han vaknade när han åt ens! När jag satt tillbaka honom i stolen efter ett tag så dröjde det inte länge innan han somnade igen och sov resten av vägen. Hur snäll som helst! Kan ju nämn att både jag och P också sov större delen av vägen hem, var så himla trött!

Vet inte exakt tid men klockan var innan 18 iaf när Robin somnade i vagnen, sen när han började vakna så tog jag ju upp honom för att vakna till liv i min famn men inte vakande han heller, snarare så sov han ännu bättre där så där sov han till klockan var 20 i 9 och jag gick och nattade honom för natten. Jag förstog att natten inte skulle bli rolig för mig. Runt klockan 1 vaknade han och var piggast i universum, gav han nappen men den spottade han bara ur och låg och pratade, så jag tog upp han och gav han mat så han somnade om igen. 20 över 2 la jag tillbaka honom i sin säng efter att jag också somnade =) Vid 3:30 vaknade han igen och var super pigg så efter ett tag fick han mat igen och somnade men den gången fick han ligga hos mig, men han vaknade 5!!! och ville upp... Inte många timmars sömn för mig inatt så det blir nog att sova i soffan när Robin ska sova snart...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt när de små sover sig igenom resorna. Melker är ännu riktigt smidig att ha med då han oftast sover alt leker med sina leksaker. Tillträde i huset på måndag? Bilder! Kram

2009-08-25 @ 21:11:09 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: