på riktigt!

Idag har jag och Robin varit ute på promenad. Blev nog runt 1timme tror jag och han somnade inte. Han gnällde till då och då, ungefär att han ville säga att han fortfarande var vaken. Gick till affären också, köpte med mig en vattenmelon hem.Det är ju så himla gott!! Iaf så somnade han när vi kom hem igen... Jaja, det gjorde ju inte så mycket när han var så snäll som han var :)

Härromdagen när vi skulle natta Robin så låg han på skötbordet och han pratade med honom(jag höll på att vika kläder)så hörde jag plötsligt hur lill prinsen började skratta. På riktigt! Han sa dubbidu och skakade lite på huvudet mot Robin och shit va kul det var! Jag skrattade också så tårarna sprutade, det var så himla kul. Och gulligt! Morgonen efter hände nästan samma sak, men då var det jag som gjorde det. Filmade lite med mobilen och skickade till syster :)

Nu ligger han och pratar för sig själv i vagnen så snart vill han säkert upp!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbart! Och det blir bara fler och fler tillfälle med skratt! Kram

2009-08-05 @ 19:54:49 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: