Norrtälje here we come!

Idag åker vi till Norrtälje. Imorgon är det kalas för min morbror som fyller hela 60 år! Grattis grattis!
Det kommer säkert att komma massor med folk. Syster från skåne kom dit igår, senast vi träffade henne/dom var när Robin var 20 dagar gammal så det var ett tag sen. Dom kommer nog att tycka att han har blivit riktigt stor, vi som ser han varje dag ser ju tillochmed skillnaden! Förra gången vi var till BVC var han 61 lång men nu sist( ca 3 veckor mellan) så var han 65 lång!! Han växer så det knakar...
Idag fick jag "sovmorgon" till 05:40 iaf.


Nu är det inte många dagar tills vi får nyckeln till huset! 4 dagar till bara =)


Nu ska jag äta lite joghurt med blåbär och hallon(frysta, men nu värmda lite i micron), min nya favorit! Tröttnar ganska fort på det jag äter till frukost, måste ha variation =)



TJING!  ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

En till periodare vad gäller frukost alltså, jag är hopplös och tröttnar riktigt fort. Åt tidigare grekisk yoghurt med bär, nu blir det bara macka men till hösten tror jag att jag ska testa lite gröt igen.



Vad lång Robin har blivit, lika lång som Melker var vid 4 månader ju! Sen vi började med gröt på kvällen har han sovit bättre på nätterna. Sover från 19-3.30 sen mat och sova igen till 6 ungefär. I morse somnade han om vid 6 och vakande inte förrän 7.30, så skönt! Kram

2009-08-28 @ 19:52:23 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: