NADA

Det händer inte så mycket nu för tiden... Men när vi får tillgång till huset kommer det bli full rulle istället, så vi kanske behöver lite lugn innan stormen =)

Badade lille killen idag, varje gång så ligger han och kikar på mig och sen mot slutet(vet inte om han får tråkigt efter ett tag) så börjar han skvätta vatten över hela köket nästan HAHA.
Imorse hade vi iaf en mys morgon tillsammans, det händer inte så ofta kan jag lova. När klockan var lite efter 4 ville han ha mat så jag tog upp honom, först tänkte jag lägga tillbaka honom i sin säng när han var klar men först och främst var det så mysigt med honom på bröstet så jag bestämde att han kunde gott och väl sova hos mig(det tyckte nog han också), när klockan var lite innan 7 vaknade vi igen(jag vaknade av att han letade efter bröstet), han fick mat och så halvsomnade han om där. La upp honom igen på bröstet men då började han vakna till så jag la ner honom bredvid mig i sängen istället och möööösssss som bara den tills han slog upp dom blå och låg och pratade lite. Ville ju inte väcka P så vi gjorde oss redo för vardagsrummet =) Mysmorgon utan skrik tycker vi om =)

Ikväll är vi hemma själva igen, undrar vad man ska hitta på? Någon som har lust att ut och gå kanske? Eller bara snacka lite skit så hör av dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: