mini....

Vi var ju som sagt ner till slussen och spelade minigolf igår. Det gick sådär. Kan ju skylla på att Robin var lite gnällig när han vaknade så jag inte kunde fokusera på spelet... Den som kom näst sist hade 64 poäng. Jag fick 80! HAHAHAHA
Det är bara övning som gäller antar jag. Märkte att jag inte är en dålig förlorare iaf, det var rätt skönt att bara komma ut och göra något annat ett tag...

Vi skulle gått på bio idag egentligen, men Robin har varit lite gnällig idag antagligen p.g.a magont så jag ville inte lämna bort honom idag. Får se hur det blir imorgon...

Dom är och handlar lite på Maxi nu. Kompisen tyckte tydligen att det fanns fina flickor där så han har redan varit där och handlat 1 gång idag =D Får se om dom köper med sig något gott hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: