Konstigt!

Innan jag fick Robin vaknade jag oftast av minsta lilla ljud. När ytterdörren låstes upp, där dörren till sovrummet öppnades eller när jag fick sms... Nu för tiden vaknar jag inte av sånt! Det ENDA jag vaknar av nu är när Robin gnäller... Det är ganska konstigt tycker jag att mitt undermedvetna vet om vad som är viktigt att vakna för eller inte. Eller så är det för att jag är så trött nu för tiden och gnället från Robin är så högt att det inte går att missa? Näää så högt låter det ju inte... Det är väl det som menas med att vara mamma, man vet när ens barn vill ha/behöver hjälp ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha ha! Känner igen det där. Vaknar inte av något förutom om Melker och han behöver i sin tur knappt låta alls! Just nu går utvecklingen riktigt fort, händer nya saker varje dag känns det som. Sitter i egen stol vid matbordet och i veckan ska vi börja med smakisar, var tog min bebis vägen? Kram

2009-08-09 @ 21:29:36 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Mia

Hallå! Lingon & Blåbär partyt blir den 30/8 kl 16, kunde du då?



kram

2009-08-10 @ 17:06:47 / URL: http://bustroll.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej igen! Kanske Peters syrra å vill komma? eller nån annan du känner, som kan tänkas vara intresserad?? Alltså på Lingon & Blåbärs party...kram

2009-08-10 @ 21:28:37 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: