Jag är så glad!

  Nu ikväll när jag stod och bytte blöja på Robin så fick jag en lycko känsla i magen! Jag känner mig så glad, allt går som jag vill just nu... Får mer och mer rutiner med lillprinsen och det känns som att jag KÄNNER honom nu, allt går så smidigt. Helt perfekt! Blir så glad när jag kollar/tänker på honom, känslorna bara väller över och jag blir alldeles varm i kroppen. Min(vår) underbara lilla grabb! ♥
 
  Så känns det även som att jag har hittat den kille jag vill leva resten av mitt liv med(annars hade vi inte skaffat barn heller)! Efter 7 år är jag fortfarande lika förälskad i honom, kärleken har djupnat(säger man så?) mer och mer för varje år. Även när jag tänker på honom blir jag så glad och varm i kroppen. Mina grabbar ♥

  Nu ska vi också äntligen flytta till hus! Det enda som skulle kunnat vara bättre är jobbet, men ska ju inte jobba på ett tag så det behöver jag inte tänka på just nu...


Kommentarer
Postat av: emma =)

va skönt vännen =) Kram

2009-08-16 @ 12:42:54
Postat av: Jenny

Ja visst är det härligt att ha blivit mamma! Just nu är Melker inne i en period där det händer nya saker varje dag, så spännande! Kram

2009-08-16 @ 20:49:03 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: