GI Robin =)

Idag har det inte hänt mycket vill jag lova... Vi har plockat undan lite och dammsugit. Tvättar gör vi nu... Eller det kan man ju inte säga att vi gör egentligen. Jag kan ju inte gå ner i tvättstugan när Robin ligger och sover för han är på bio. Ja du läste rätt. Han är på bio utan mig! Mig gör det inte så mycket, det kommer ju alltid en ny film man vill se. Får ta det då helt enkelt. Trodde att Robin skulle ha ont i magen idag igen så jag ville inte chansa att "lämna bort" honom under dom timmarna, nu hade han inte ont i magen idag så jag hade ju kunnat vara med om jag ville. Jag väntar nog till GI Joe istället =)

Imorgon ska vi på kalas. Det är min ena syster dotter och syster som fyller år(den 15:e och den 19:e) så det blir 2 tårtor! Tyvärr kommer det nog att bli lite jobbigt för Robin med så mycket folk på så liten yta(det kommer 25 stycken) så risken finns att vi inte kan stanna allt för länge. Bara vi hinner äta tårta är jag glad =)

Nu ska jag ta och äta lite chips innan sängen känns alltför lockande ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: