barnförbjudet

Igår hade vi barnvakt för första gången! Det var min mamma och syster(systrar?) som tog hand om Robin medans vi var och åt på Z krogen. Väldigt konstigt att sitta fram i bilen! Konstigt(men lite skönt) att kunna äta i lugnt och ro utan massa avbrott. Även fast vi bara var borta 1 timme kanske så saknade jag den lille krabaten. Det hade gått jätte bra, han låg och sov i vagnen när vi kom tillbaka. Antagligen kände han lukten av mat när vi kom dit för han vaknade ganska omgående. Det gjorde ABSOLUT inget! Jag tog upp honom och pussade på han. Min älskade lilla prins!

Imorse var jag dock inte på humör för pusskalas då han tyckte att det var dax att gå upp lite efter 4...
Nu väntar jag på att han ska somna så jag kan gå in i duschen och så ska vi ut på en liten promenad idag igen =) Härligt väder så man måste ju passa på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: