Åk hem!

Imorse när vi gick upp så la jag ner lillfisen på babygymmet. Han bara låg där och kikade, annars brukar han ju prata och slå på grejerna som hänger där. Han måste varit trött för nyss somnade han där. Ser så fridfullt ut!
Idag ska vi till banken och prata lite, hoppas Robin kommer att vara på sitt bästa humör =)

Härromdagen såg jag att mitt högra öga har svullnat. Vad jag gjort vet jag inte, men det kliar som 17! Försöker att inte klia iaf, får se om det blir bättre snart...

Börjar bli trött på vår inneboende nu... Ser ju ut som en bomb exploderat både i köket och vardagsrummet(han plockar aldrig undan efter sig). I lördags när vi skulle städa sa han:
Ja, jag går väl till ....... Ni kan ju ringa när ni är klara.
Han har varit här i 1½ vecka, det minsta man kan göra är väl att hjälpa till att städa iaf? Inte betalar han någon mat eller frukost heller. Eller jo, nu är jag dum. Han har ju köpt en limpa, spagetti och ketchup...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: