3 månaders

Igår var vi till BVC. Robin fick 3 månaders vaccinet, så han var lite gnällig igår men inget feber än då länge.  Det gick faktiskt ganska bra, han satt i mitt knä och med den första sprutan gnällde han lite men det gick fort över när jag tröstade honom. Lite värre blev det med den andra, då skrek han! Lill prutten min.
Tyckte så synd om honom, ville ta smärtan för han, men tyvärr går ju inte det...

Var tänkt att vi skulle ner på stan imorgon och fika med Emma men om han får feber blir vi nog hemma, sen är det ju kalas imorgon igen. Shit va alla i familjen fyller år runt Augusti/September, kalas hela tiden! Jag funderar på att ha mitt kalas i huset, men det beror ju lite på, ser det ut som hej kom och hjälp mig vette sjutton om jag har lust med det(antagligen blir det nog i Puttbo som vi brukar eftersom min plast pappa fyller år dagen innan mig)...

Nu är det frukost tajm =)   ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallo! Berätta lite om huset, är ju så nyfiken =) Hur stort är det, var ligger det, hur mycket måste ni renovera osv. Det ska komma en gubbe hit och titta på vårt badrum och duschen/bastun för en offert på hur mycket det kommer att kosta att renovera vill ju ha ett nytt och fint badrum....=)

2009-08-18 @ 09:44:03 / URL: http://jemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym



Idag har jag varit på Arbetsförmedlingen och sen köpt lite småsaker..bild på bloggen

Va har du gjort?

2009-08-18 @ 13:40:31 / URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: