vilket klipp :)

Jaaa, jag var ju och klippte mig idag( och färgade håret). Det blev lite kortare och lite ljusare :) Skönt! Men när han hämtade upp mig efteråt sa han: Jag trodde att du skulle färga hela håret, inte bara slinga det... Kan ju skylla på att han hade solglas ögon på sig :)
Jag blev nöjd iaf, kanske inte med styligen han gjorde efteråt. Ja, du läste rätt. Det var en kille (man) som klippte mig. Det har jag nog inte varit med om förrut, tror jag... Så brukar det ju ta ett tag innan man vänjer sig med den nya färgen, men det ska nog bli bra :) Lägger in något kort sen, men jag brukar inte fastna på kort så det kanske tar ett tag HAHA.

Lånade toan efter klippningen. Jag kissade BLOD! Inte lite heller, gissa om jag blev rädd!! Men när jag kom hem var det  som vanligt igen. Ringde lasarettet ändå, men hon trodde inte att jag behövde komma in. Skulle ringa om det kom tillbaka( och inte går över som det gjorde idag). Jag ska ju ändå dit på kontroll om 1 vecka...

Trevlig dag!


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: