Tid till läkaren

När jag var hos barnmorskan idag så var mitt blodtryck högre än det brukar och jag hade äggvita i urinen, vilket inte är så bra. Med tanke på att min fot är svullen, lite ont i huvudet och mår illa så trodde hon att det är nog bara för att det snart är på gång. Men så när jag hade varit hemma ett tag så ringde hon och sa att hon tyckte att vi skulle kolla lite närmare på det ändå, ifall det skulle vara något. Så jag fick en ny tid på torsdag. Sen när vi var och handlade så ringde hon mig igen... Hon sa att hon inte ville göra mig orolig, men hon hade ordnat så jag fick tid hos läkaren imorgon för att kolla upp allt.
Så från att inte alls varit orolig till att tycka att jag ska till läkaren imorgon... Det är ju iofs bra att dom kollar upp det så man inte behöver vara orolig i onödan. Sen under kvällen tycker jag att ena handen också har svällt lite och jag har lite... jag vet inte hur jag ska förklara det, för det gör inte ont, men jag har "känningar" i tummen och det sticker i handen. Men ändå tycker jag att svullnaden har gått ner. Konstigt hur kroppen reagerar på en graviditet...
Får se vad läkaren säger :)












♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: