svullo svull :)

Igår såg jag att min västra fot såg lite svullen ut, men jag tänkte att det är nog inget. Sen på kvällen så kändes det så konstigt när jag rörde fötterna på vänster foten. Gissa om den hade svullnat rejält!!
Så inatt har jag legat med benet lite högre, men det kändes ändå konstigt när jag har rört på foten inatt. Inte har det blivit bättre över natten heller. Det liksom sticker lite, nästan som det känns när foten brukar somna...
Jag tänkte att jag skulle mäta skillnaden mellan fötterna. Gissa skillnaden?? 1 cm runt omkring!!
Undrar hur det kommer sig? När man samlar på sig vatten brukar det inte vara i båda fötterna då? Normalt att bara en fot ser ut som en fotboll...
Han kallade mig BIGFOOT igår HAHAHA. Men det förtjänar jag nog, somsagt det ser ju förjäkligt ut :D

Har du något bra förslag på vad man kan göra för att det ska bli bättre? skriv gärna :)








♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! tänkte bara säga att stödstrumpor funkar:) totalt osexigt men de fungerar verkligen!

/Anna-Karin (Jonssons syrra)

2009-04-20 @ 12:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: