sköt sängen

   
   

                                                       
 

Här är bild på hur skötbordet och spjälsängen ser ut i sovrummet... Ganska trångt måste jag nog säga! Men visst var det sött med hjärtat på skötbordet?
Får se när jag tar och bäddar sängen, vill helst att det ska vara klart när vi åker in till BB och det vet man ju aldrig när det blir...
Har iaf börjat packa väskan som ska med, men jag måste köpa schampo och sånt så man inte måste springa runt och packa grejer som man använder dagligen när det väl är dax...



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: