sådär ja

Sådär, nu har vi tvättat klart! Bokade den här tiden förra gången vi tvättade så det hade inte hunnit bli så mycket tvätt, väldigt skönt :)
Han "råkade" visst somna medans jag vek tvätten :D

Tror inte att det händer allt för mycket idag... Pratade om att vi skulle äta mat från tzatziki idag iaf, riktigt gott :)

Han och hans bror ska åka ner till Linköping i helgen till deras äldre bror. Jag funderade på att hänga på, men eftersom det fortfarande känns som att jag är kissnödig jämt så är det nog ingen idé. Bara jobbigt att sitta i bilen flera timmar då och någon måste ju ta hand om katterna. Undrar vad jag ska hitta på bara? Någon som har lust att hålla mig lite sällskap??




♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: