näpp

Nej, det blev ingen bebis igår iaf. Har fått ett annat datum på den 28:e, får det om det blir då :)
Första datumet jag fick ( innan ultraljudet) var ju den 24:e ( IDAG), kanske blir idag??

Blir fullt upp idag. Ska ner på soc. för att han ska skriva på faderskapet. Efter det blir det borlänge, kanske blir en sväng till barnens hus för att kolla lite. Han skulle hjälpa sin systers sambo med att bära något ( kommer inte ihåg vad), så ska vi tvätta idag och så måste vi handla lite...

Som jag har fattat det är det många gravida som bakar kakor m.m medans dom väntar på att bebisen ska komma. Men jag vette sjutton vad man ska baka isåfall, ska ju kunna frysa in de. Iofs är jag ju inte heller bra på bakning så det kanske blir att köpa kakor när folk vill komma och hälsa på sen när man kommer hem från BB... Vet inte.








♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: