Nu

Fick hämta hem Tusse igår iaf. Fick med en sån där fiiint strut som man sätter runt halsen så han inte ska slicka sig där dom sytt honom på magen. Vi satt den på honom igår, men det funkade inte så bra kan jag säga! Han slog i den hela tiden i väggarna och när han skulle gå över våra kuddar slog kan också i... Men vi kom på att han kommer ju inte kunna äta, gå på toa eller tvätta sig alls...! så vi tog bort den. Hoppas han inte har tvättat sig där bara. Han hade tydligen 2 stycken taggiga stenar i urinblåsan ( inte alls skönt) så han kissar lite blod fortfarande, men det ska bli bättre ( får vi hoppas iaf).


Imorgon ska jag och några flickor från gymnasie klassen träffas på stan och fika... Alltid lika trevligt, det blir ju inte att man träffas så ofta nu för tiden =(

Snart ska jag fixa kyckling nuggets med klyftpotatis*MMMMMMM*... Är så HIMLA HUNGRIG!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Vilka blir med på fika imorn då? vilken tid ska ni träffas?kram

2008-09-10 @ 17:51:32 / URL: http://huset.zinknet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: