?

Imorgon kommer en av mina söta systrar upp från Skåne, med familj.2 av barnen fyller år nu i September så det blir säkert kalas... igen.. =) Ska bli kul att träffa dom igen, det går ju ganska lång tid mellan gångerna.. =(

Vi har hittat ett hus också. Det är visning på onsdag ( då fyller min låsas pappa år) (dagen innan jag fyller år)( 2 dagar innan sara fyller år) Får hoppas att det ser lika bra ut som på bilderna =)

Det är så himla många i familjen och bland vänner som fyller år i Augusti och September, heeeeelt sjukt! Undrar vad folk har hållt på med runt jul *hahaha*

Idag fyller Kristina år! Grattis tjejen!

Kommentarer
Postat av: nathalie J

det stavas låtsas pappa*

HEHEHHEHEHE! kram!

2008-09-04 @ 10:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: