såååå trött

vaknade 7 imorse, fast jag fick sova 2 timmar till. Katterna började pipa (efter mat antagligen) och då var det bara att dra sig upp...


Vi har inventering på jobbet idag ( men jag har sån tur att jag inte behöver vara med), det betyder att det kommer vara 2 chefer på plats, plus dom andra som jobbar där. Det är ju jag som har stängning idag och det är inte speciellt kul när det känns som att cheferna kollar och inspektarar allt jag gör. Jobbade i lördags också, så jag lär väl höra om jag gjorde något fel då ( alltid lika kul för att se om man får höra något dumt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: