rubrik??

Låg och tittade på Det kan hända dig i sovrummet igår, låg med huvudet på hans mage och kände mig lite konstig i benet/höften. När jag satt mig upp sen kändes det som att det nästan låste sig i höften!
Det gjorde så jäkla ont! Kom knappt upp ur sängen...!
Det känns fortfarande, vette 17 vad det kan ha varit?
Något som kommit i kläm?


När jag stod där och försökte "fixa" höften så det inte skulle göra så himla ont så får jag höra:

Vilken kula du har då! I vecka 13! Undrar hur du kommer se ut sen!

HAHAHA tack för det! =D

Använde ett gummiband till knappen på byxorna igår för att kunna "stänga" dom. Emma kallar mig tjockis redan också så det kanske kommer att bli en JÄTTE mage! Time will tell =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, haha börjar det redan att synas. Gud vad härligt! Gravida magar ska ju vara jättestooora! :)

2008-10-16 @ 11:20:05 / URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe men du e ju en liten tjockis ;)

2008-10-19 @ 12:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: