mina byxor!!

Gaaahhhh mina byxor!!!
 Jag sitter hemma hos brodern med kissarna eftersom det var nå arbetare som ska sätta in fibernät i lägenheterna ( dom höjer hyran med 50 :- även fast man kanske inte vill ha fibernätet). Katterna (speciellt Gubben) är livrädd för arbetare, sen det var några där för bra många år sen och skrämde dom, sen dess är Gubben jätterädd för allt som låter högt! Jävla arbetare! Iaf så kom han och hämtade mig och katterna runt 7 imorse så bestämde vi att Tusse skulle vara i kattburen och jag skulle ha Gubben i knät. Inte ett så bra val då Gubben kissade på mina kläder!! Så åkte vi förbi deras mamma(tur att hon var vaken) och kastade in kläderna i tvättmaskinen så KANSKE stanken försvinner.

Jag har redan ett par byxor jag har "växt" ur ( i midjan) och jag har inte så många jobbarbyxor så när Gubben kissar på kläderna jag hade på mig så hade jag inte så stort val på ett par andra byxor så dom jag har på mig nu är... ja..... ehm... ganska trasiga. Men vad gör man då? Ville ju inte gå runt och lukta kattpiss på jobbet... ( ibland är han mysbubben)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi var så jäkla nyfikna så vi kunde inte hålla oss, sen så är det lättare att handla om man vet vad det är för kön. Vi hade tur för vi fick typ 10 st bilder när vi kolla vilket kön det var och på ena var det utan tvekan att det var en kille då han låg och sära med benen och snoppen stod rakt upp haha.

Jag menar det behlver inte bli det kön dom säger heller.

Kram

2008-10-13 @ 09:03:35 / URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det är ddet verkligen men är ju inte säkert man kommer på ett namn förräns ma har barnet i sin famn heller=)

2008-10-13 @ 09:09:39 / URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, ja men dåså. Då var det kanske inte jätteoväntat att det skulle bli ett litet kärleksbarn till slut :)

Jobbigt att Gubben kissade i ditt knä! haha

2008-10-13 @ 12:21:44 / URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: