Hockey och my secret

Vi var på hockey i torsdags i Karlstad eftersom det är någon som håller på Färjestad... Blev en kebabtallrik på väg ner,men dom har ju någon annan sorts kebab där nere och den var inte alls god, men lite mat i magen blev det iaf. Var så sugen på kebabtallrik, det var ju typiskt att det suget inte ville botas så nu måste vi ju äta det snart igen * weeeiiii*
Satt och halv sov vägen ner sen när vi satt där kändes det som att jag skulle somna fast det var så mycket liv runt om kring, sen sov jag iaf heeela vägen hem. Förrutom när någon bromsade häftigt och jag höll på att ramla ner ( även fast jag hade bätle) HAHAHAHA, det var en rooooolig uppvakning.
Var hem till en tjejkompis igår och åt lite tacos och skvallrade lite =) Alltid lika kul! Fick blandannat veta att en kompis som flyttade till Skäve ska flytta hem igen, så hon kanske blir med på våra dater framöver.
Nu när jag har berättat för dom så kan jag ju berätta här också!



I´m PREGNANT


Jag är nu i vecka 13, så det kommer bli ett litet April barn =)
Är så himla glad!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS, guuuud vad roligt grattis igen=)



Kraaam

2008-10-11 @ 20:37:46 / URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååååhhh!! Grattis! :D Gud vad roligt. Shit!

Det var fan på tiden för er! haha

2008-10-11 @ 21:19:58 / URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska bli moster igen!!! Tjoho!!

Mina barn får en till kusin (eller kusiner??).



Många kramar till er morsan och farsan......

2008-10-12 @ 14:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: