Cigaretter

På jobbet idag skulle jag packa upp lite grejer på lagret ( nf). Efter ett tag kommer DC in med någon till, dom går direkt till ena dörren, öppnar den och står där och RÖKER! Dom stänger inte ens dörren..! Dom kunde lika gärna stått inne på lagret och rökt för det stank ju lika mycket ändå..! Usch jag blir så arg! Han vet att jag är gravid så han kan väl iaf stänga dörren efter sig? Eller stå längst ner på lagret? Nääädå det är ju onödigt att gå förlångt när det finns en dörr närmare...

Jag använder ett bälte som ena systern skickade upp eftersom jag har ont i ryggen. Men jag använder den bara när jag packar upp frukten på morgonen. Det går ju inte att sitta i kassan med den på. Får hoppas att det bli bra av den, tänkte använda den ett tag så får vi se... =)

Nu ska jag ta och äta lite fefferoni *mmmmm va gott*

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meen, va taskigt! Det är verkligen inte bra för barnet att få i sig rök heller. Han borde tänka på dig, men han tänker väl såklart bara på sig själv..



Vi hamnade på rad två, typ i ett av hörnen mot Malmö-sidan. Vet ej exakt.. får se om man ser något eller får spö av nån skåning haha!

Det ska iaf bli ganska kul att åka, har aldrig varit på "riktig" hockey. :)



Var rädd om mage och rygg när du lyfter och försök undvika banankartongerna som väger bly!

Kram!

2008-10-30 @ 23:05:46 / URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: