God morgon... =)

Inatt har jag sovit bra, men jag har drömt så jäkla mycket och jag måste ha vaknat efter varje dröm för jag tror att jag kommer ihåg måååånga av dom.


*Bland annat skulle jag flyga hem (flygplan), men dom mellanlandade i något land, men ALLA planen parkerade under vatten... Weird!
*Skulle träffa HANS mormor eller farmor, men hon såg ut som min...
*Drömde att jag vaknade av att det var så ljust i rummet. Någon hade öppnat persiennerna (eftersom bara jag och katterna var hemma förstog jag att det var ett spöke)
*Var i Borlänge med mamma och skulle till Kupolen, men innan vi skulle in måste man fixa kroppen. D.V.S att man skulle ta en osthyvel och hylva bort hud ( det fanns en läkare med som satt på plåster efteråt). Hyveln var inte vass så det gick inte så bra när jag skulle hyvla fötterna...
*Drömde att jag redan var en mamma och jag fick ett dockhus ,med gubbar som såg ut som oss i familjen. Blev så glad och tänkte att jag måste ju köpa saker (typ sängar och så) till huset.


Någon som kan säga vad allt det här betyder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: