UTMANING

Jag blev utmanad av Sanna

Regler:
-Beskriv först reglerna 
-Svara på alla frågor 
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din .
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
Jobba
♦ Handla
♦ Göra rent i kattlådan ( yippie)
♦ Kolla på 2 ½ men
♦ försöka vakna ( svårare än jag trodde)

Vad gjorde du för 10 år sedan? 
Då var jag 13 år. Det var sommar och jag bara badade och badade =D

Ställen du bott på?
Norrtälje
Falun (  på 8 olika ställen inom falu kommun)
USA ( bara ett år iofs)


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Shoppa
♦ Köpa lyx bil åt mig och Peter
♦ Köpa flera drömhus runt omkring i värlen
Resa resa och resa
♦ Betala av skulder åt närmaste släktingar


Personer du vill veta mer om

linda, annaella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: