mystic river

Vi har bara tagit det lugnt idag. Så pass att han blev rastlös och uttråkad. Tråkigt för mej också, när jag tycker det är skönt att inte göra något ibland. Men vi har klarat av dagen ändå =) YIPPIE!

Jag har iaf svarat på en 40 års kalas inbjudan idag. Kanske man kan ha på sej sin nya klänning då? Hoppas på att solen dyker upp då också =D

Filmen Mystic River har vi kollat på idag, den tycker jag var riktigt sevärd! Man fick använda hjärnan lite, det kan vara kul och bra ibland =) Det var Clintan som regisserat den...! Rent it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: