shopping =D

Var ju till valbo med Tobbe, mamma, Camilla & Nathalie igår... Jag hittade en riktigt fin kjol  på sisters, halva priset var det på den också... *weiii* Åt lite mjukglass *mmmm* Nathalie hittade massor med kläder! Vi är båda shoaholics så i alla sko affärer som fanns, där fanns jag och hon också =)




Senare på kvällen så var jag på baseboll match i Leksand, sista matchen baseboll jag såg var i USA när vi var där så det var inte höjdar match, men det var en riktigt fin kväll med sol så det gjorde inte så mycket...

Tobbe som var så snäll och körde oss till Gävle ville att vi skulle göra något för honom...
Gissa vad som händer idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: