ont

Jag har fått ont i halsen, och har blivit täppt i näsan... Blääää va jobbigt! Tror att det var tack vare fläkten vi hade på högsta effekt i natt. Iofs är det väl tur att det kommer nu, och inte när vi ska åka iväg. Lite jobbigt att vara super förkyld i 35-40 grader i solen... Speciellt också när jag ALLTID brukar få feber när jag blir förkyld. Shiit också, vi som ska till kupolen imorgon. Jaja, det ska jag nog orka hahahahahaha

Ni vet den här låten My favourite pair of jeans? Den på Nelly reklamen när elin lanto visar kläder... Visst är låten bra??? I LOVE IT! Den kan man ladda ner gratis på cdon.com =) weeiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: