hemlisen... =)

Nu kan jag berätta vad det var för hemlis jag fick reda på för ett tag sen. Då jag knappt kunnde somna =)

En viss persons syster ska ha ett till barn!! Deras dotter fyller 1 år i januari & det andra barnet kommer i början av februari...Vissa ligger i ( HAHAHA). Så får vi se om det blir tvillingar den här gången eftersom dom är tvillingar och det finns längre tillbaka i släkten också... =)

Jag cyklade igår faktiskt, ska göra det idag igen. Kom fram precis innan bussen, fast jag började cykla 5-8 min innan... =)

Vad händer idag då?

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är bra att cykla....gör ju jag varje dag :) Bävar inför vintern bara...suck

2008-07-25 @ 18:33:20 / URL: http://slimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: