HAHAHAHAHA

Jaha, vad har man gjort idag då? INGENTING alls, har inte ens gått utanför dörren idag. Men jag har iaf tagit ett beslut... Det är dax att börja cykla till jobbet, iaf nu när det är sommar. Det bästa är ju att min cykel inte är så bra, luften går ur däcken ganska ofta... HAHA! jag har "ärvt" den av Nathalie =D


Jag sov faktiskt riktigt länge idag, runt halv 12 gick jag upp ( gick och la mig innan 12 igår natt). Hade kunnat sova längre men det var någon som ville äta frukost =)

Snart blir det dax att köpa lite nya kläder till vi ska utomlands också. Frågan är VAD man ska köpa..? Vill köpa massor med klänningar, men vet inte om jag kommer använda dom sen när man kommer hem...? Vad ska jag göra???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: