från 18:40 till 19:40

Så länge var jag ute och gick idag... Gick från jobbet runt tjugo i sju, sen gick jag in på vivo och handlade lite till våra varma mackor vi ska äta sen =) Så kom jag kom nu vid tjugo i åtta. Katterna har varit ensamma nästan hela dagen eftersom jag jobbat från 7 imorse... *puh* jobbigt jobbigt. Har varit på dåligt humör idag med... Men idag jobbade jag inte med emma =( hon fyller förresten år imorgon *GRATTIS GRATTIS*

Det är vad jag har haft för mej... men VAD HAR DU GJORT IDAG?

Kommentarer
Postat av: Emma =)

hel lördag e inte så skoj =( men snart får du jobba med mej iaf =)....men nu är jag ju gammall så jag kanske inte orkar så mkt =) haha

2008-07-14 @ 13:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: