The Holiday

THE HOLIDAY

Möt Iris (Kate Winslet) och Amanda(Cameron Diaz), två kvinnor som inte kunde vara mer olika - Den ena bor i en mysig, engelsk stuga och den andra i en vräkig villa i Hollywood. Deras enda gemensamma nämnare är dåliga erfarenheter av män.
I ett desperat behov av att komma bort möts de på nätet och bestämmer sig plötsligt för att byta bostad. Detta leder dom båda till något som de varken önskat eller förväntat sig - en ny romans - och de upptäcker att en ny adress verkligen kan förändra ens liv.




Den här filmen har jag kollat på precis... Men det är ju ganska många timmar kvar innan jag ska sova, så vad ska jag kolla på nu? Brukar ju inte vara något på TV heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: