ont i magen

I natt när han skulle till jobbet, kände jag att jag hade ont i höger sida av magen... Ondare när man trycker på magen! Efter en timme fick jag lite sömn iaf, men så vaknade jag igen lite efter 7, med samma värk... Vad kan det vara? Det jag vet är att jag kan inte jobba idag om det ska vara såhär iaf. Vet inte riktigt vart man ska ringa och så finns det ju ingen som kan köra mig heller, just nu...


Igår var jag och mamma till barnmorskan och lyssnade på bebisens hjärta =) Så kul att höra! hjärtljuden låg på 148 iaf om det är någon som vill veta =)

Nu vill jag att alla håller tummarna att värken går över!

Uppdatering:
Ska till barnmorskan halv 11, hon trodde det kunde vara något ligament(?) som håller upp livmodern som gör ont.
Töntig som jag är började jag naturligtvis böla när jag pratade med henne, jag vet inte om det är för att jag har så ont eller om jag är så nervös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: