klapp shopping

Imorgon ska jag och mamma ner på stan och shoppa lite jul klappar =) Ska väl bli något till Camilla och Elicia, men vad 17 ska man köpa? Speciellt när det kostar så mycket med bara portot till USA... Whats a girl to do? Får se vad jag kommer på. Sen får det bli julklappar till honom också, måste ju passa på när han inte är med ner på stan =)

Idag fick den första på hans jobb reda på att vi ska ha barn också, tydligen är dom (flesta) jäkligt dryga när det handlar om sånt, inte så konstigt att det tog ett tag...

Jag jobbar ju på lördag till halv 7, sen klockan 7 ska jag vara nere på stan för jul bord på rådhus källaren med jobbet. Frågan är hur jag ska hinna på en halv timme att åka hem, duscha, byta om m.m? Jag kanske får gå in i en telefonkiosk och bli Stål kvinnan? Eller vad tror du? HAHAHA

Näädu, nu ska jag gå och grädda våfflor! MMMMMMMmmmmm


Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: