Jul fest med jobbet

Var ju med jobbet på julbord igår. Det var trevligt, men vi trodde nog alla att det skulle vara ett långbord men det var flera olika bord. Då är det ju klart man sätter sig med dom man känner, det var ju bra många man inte vet vilka det var, inte ens vilken av butikerna dom jobbar i... Men maten var iaf god, det var kallskuret, varmrätter, efterätt och goooodis =D Jag tog varmrätten först för det var sån jäkla kö till det kallskurna, sen när emma och sara skulle ta varmrätten ( jag hade ätit upp både varmt och det kallskurna), så hängde jag på och tog lite mer janson med prinskorv och köttbullar! Ändå var jag inte riktigt mätt, men man kan ju inte äta hela tiden =) Sen förflyttade vi oss till baren och ett bord där...Riktigt roligt var det! Ringde till honom runt 12 när dom andra drog vidare till Harrys. En bra kväll med god mat och roliga/trevliga människor!

Senare idag ska vi hem till mamma och co på grötkväll =) mys mys


ha en bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: