gupp gupp

=) Imorse när jag satt i soffan så kände jag hur det rörde sig, som vanligt, ganska mycket i magen. När jag kollade ner så rörde sig ju hela magen när han levde röjan därinne!. Senare när det inte var lika starkt därinne så syntes det ändå på sidan av magen. Nu har ju sambon också känt hur det rör sig därinne =) så himla kul =)

Nu sitter jag här själv...igen...
Polarexpressen går på tv, men vi kollade på den för någon dag sen bara och såååå bra är den inte. Speciellt när det är svenskt tal...
 

Ha det bra ikväll, antagligen skriver jag igen... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: