Ensam hemma 2...

Nu sitter jag här igen... alldeles själv.
Idag har vi varit till Borlänge igen, var ju dit i Onsdags också och köpte en ny telefon

Snygg va?
Men på mogonen efter fick jag lov att ladda den igen... Sen när jag hade kommit till jobbet hade den lagt av och det gick inte att starta den genom att trycka på på/av knappen utan jag fick ta ur batteriet, sätta in den igen och sen trycka på knappen, då startade den... Meeeen, den höll ju på så hela tiden, minst 5 gånger om dagen har den stängt av sig själv. Några gånger har den hakat upp sig så det inte gick att göra något alls. Men nu fick jag en ny iaf. Får hoppas att det var ett Söndags ex jag fick tag på först, så den nya är bättre... =)

Vad händer ikväll då?
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt... Jag har köpt lite räkor iaf som jag ska glupsa i mig =) Sen finns det ju lite ostbågar kvar från igår =D

Sen pratade jag med syrran igår kväll, hon hade hittat metallica biljetter på tradera. Imorse lämnade hon ett bud och hon vann =) Grattis lillfis!! Får vi se om jag orkar följa med till Stockholm, kommer ju vara gaaaanska stor då =)


Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade precis samma problem med min telefon, efter 3 gånger på reparation lyckades de fixa den... :P

2008-12-23 @ 08:21:43 / URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: