snart semester

Nu börjar det närma sig, kvart över 8 ikväll går jag på semester. Men jag jobbar med en ny tjej så vi får väl se hur det går med tanke på att hon piper från kassan ganska mycket. Så är hon inte speciellt snabb heller, så jag kommer nog få lov att sitta ganska mycket i kassan jag också =(

Var ner på stan igår och köpte 4 nya linnen!
   

  


Vad tycker ni?

Byxorna jag har på mig är min systers som jag ska få köpa av henne... Men hon har inte sagt hur mycket hon vill ha för dom... Så camilla om du läser det här.... HUR MYCKET VILL DU HA?? =)
Jag ska nog klippa dom till shorts för jag har inte så många och det kan ju vara bra att ha i 30-40 graders värme =)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snygga :)

2008-08-08 @ 12:11:32 / URL: http://njohanssoon
Postat av: camilla

hej hej bofinksbea...det var fina linnen du har köpt!Dom kommer du säkert ha användning av...och vad ska man säga för pris....? Bestäm själv, jag tar det budet du ger! Vi ses, snart! Antingen ikväll på bion eller imorgon vid Tuttbo's tacobar!! (a)

2008-08-08 @ 17:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: