POLISEN

Min semester började jättebra... *not*
När vi skulle räkna av kassorna märkte vi att det fattades pengar i ena.
Då kom jag på vad hon som suttit i kassan berättade tidigare under kvällen.
Jag tänker inte berätta några detaljer men som sagt.... det fattades pengar.
Pratade med Butikschefen och såklart tyckte han att jag skulle ringa och polisanmäla det ( han sket nämligen i att jag inte hade tid). Så min semester började med att jag jobbade över 30 min (som jag inte kommer få betalt för) och nästan kom försent till det jag skulle göra sen. Yeeeejjj vilken bra start! Får hoppas att den blir bättre. Fast dagen började inte så bra...
Vaknade 07:35.
På första dagen på semestern!



Nu har jag gnällt tillräkligt

Kommentarer
Postat av: Emma =)

Stackare =( men snart e du på en strand med en paraplydrink iaf =)

2008-08-10 @ 15:10:06 / URL: http://slimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: